sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Leather pants









Ma aflu in cautarea  perechii perfecte de pantaloni de piele si nu prea gasesc nimic care sa-mi placa foarte mult ( variante de moment am tot gasit, dar ''incerc''- i really mean that :)) sa-mi cumpar lucruri la care ma gandesc macar cateva zile).
 Pana sa-mi gasesc jumatatea - in materie de pantaloni, am apelat la aceasta pereche pe care o aveam in sifonier si pe care nu am purtat-o decat de 2 ori ( inca nu-mi dau seama de ce, pentru ca se aseaza super :))
Am completat tinuta cu o bluza furata de la fratele meu, pentru ca eu nu prea am haine sport-casual, botine si geaca Stradivarius si palaria mea iubita! 


Pantaloni : Zara   Botine, geaca : Stradivarius   Geanta :www.posetepiele.ro
Bluza : Takko   Palarie : Berska


Have a great weekend!

Mara

9 comentarii:

  1. Arati foarte bine, sa stii ! Sa stii ca eu am gasit pantalonii din piele perfecti la H&M (arata a pantaloni, nu a colanti - asta mi-am dorit), fugi in magazin pana nu dispar de tot.;)
    Pupici, Daiana
    htpp://chezdaiana.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Daiana! :*
      Am gasit si eu ceva la H&M dar mereu gaseam numai marimi de la 40 in sus, nu inteleg de ce nu aduc si marimi mici :(
      Te pup

      Ștergere
    2. Mergi la H&M din Promenada, o sa gasesti tot ce vrei/nu vrei ;)
      Eu acolo i-am gasit. Fiind un mall ceva mai greu accesibil, hainutele dorite raman mai mult timp disponibile acolo. Bafta !

      Ștergere
    3. Multumesc de sfat Daiana, eu stau in Iasi din pacate, dar daca ajung la Bucuresti o sa trec pe acolo ! :*

      Ștergere
  2. Foarte frumusica esti ca intotdeauna :)
    Palaria si bluza sunt preferatele mele.
    Te pup,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Irina :*:*:* si tu esti o draguta mereu !

      Ștergere
  3. Mie imi plac mult botinele. :)

    RăspundețiȘtergere