marți, 14 octombrie 2014

Placinta cu prune



Pentru ca am ramas impresionata de faptul ca in Moldova se folosesc mai multe fructe in prepararea placintelor, am zis sa incerc si eu o reteta cu prune, iar pentru prima incercare mi-a iesit destul de bine aceasta reteta. Mai trebuie sa lucrez la umplutura de prune, pentru ca trebuia scazuta mai mult, dar invat pe parcurs ce trebuie facut. A da, reteta pentru aluat o gasiti aici, pentru ca doamna Anisoara stie sa va prezinte toate etapele mult mai bine decat mine ( am gasit si o reteta de placinta cu visine, iar doamna este moldoveaca, deci trebuie sa iasa ceva bun).
Umplutura pentru placinte:
500 gr prune
3-4 linguri zahar
un varf de scortisoara

Se spala prunele si se scot samburii, iar feliile de pruna se pun intr-un vas pe aragaz, alaturi de zahar si scortisoara ( puteti pune mai mult zahar daca va place mai dulce, sau puteti pune zahar chiar cand ati pus umplutura pe foaia de placinta). Se lasa sa fiarba pana scade zeama fructelor  si se lasa sa se raceasca. 
Nu stiu daca la Chisinau asa se face umplutura de fructe, dar o sa incerc si cu fructe proaspete cat de curand, cu un alt fel de aluat.

Have a great day!

Mara

Un comentariu: