luni, 4 august 2014

Look of the day : Denim skirt










Am intrat la New Yorker fara nici o speranta ca mi-as putea lua ceva de la ei, doar ca sa probeze mama cateva tricouri. Si surprizaaaaaa... am vazut fusta aceasta minunata, care ma astepta pe mine! Am luat-o, am probat-o de 3 ori , nu stiam cum sa fac sa plec cu ea fara sa ma vada mama care mi-ar fi zis : ''ai atatea fuste si porti numai blugi ! ''. Pana la urma m-a prins mama chiar la casa si dupa ce si-a dat ochii peste cap mi-a cumparat-o :)). Stiam ca trebuie sa vina comanda de la Sheinside cu bluza cu umerii goi, asa ca nu mi-a fost greu sa-mi fac tinuta in cap si acasa doar sa ma imbrac. Mie imi place ce a iesit, desi am fost un pic stinghera la inceput pentru ca mi se parea ca sunt cam dezbracata, dar cateodata ai nevoie fix de astfel de tinute ca sa te simti bine !
Ps: M-am tuns si imi place maxim parul meu mai scurt !

Bluza : Sheinside   Fusta : New Yorker   Sandale : Zara via Kurtmann
Geanta : Cathias Edeline   Cercei : New Look

Have a great day!

Mara

2 comentarii:

  1. Arati super, Mara! Mie nu mi se pare extrem de scurta fusta, mi se pare ca ti se potriveste de minune!

    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multuumesc Julie :* Cred ca am avut eu senzatia asta pentru ca aveam si picioarele descoperite si umerii si mi se parea prea mult!!:))) Te pup

      Ștergere