vineri, 8 august 2014

Dolce and Gabbana inspired








Cand a iesit colectia Dolce & Gabbana Fall 2013 m-am indragosit de croieli, de materiale, de aerul rafinat pe care l-a inspirat, dar cel mai tare m-am indragostit de accesoriile absolut superbe! Toate femeile si-au dorit in acea perioada cercei cu cruci, bentite aurii,  sau macar ceva ce sa aduca cu aceasta colectie care a pus intr-o lumina noua accesoriile. Daca am facut pentru atatea cliente poate v-ati fi asteptat sa-mi fac si mie, sa am din fiecare model, dar nuuu...imi place sa vad la clientele mele, asa ca nici acest set din poza nu este al meu, ci este o comanda speciala!
Rochia de la Kurtmann am pastrat-o special pentru aceste poze, mi s-a parut perfecta, asa simpla neagra pentru a pune in evidenta setul de bijuterii . Voua va plac astfel de accesorii, ati purta?
Rochie : Zara via Kurtmann   Pantofi : Stradivarius   Geanta : Cathias Edeline
 Accesorii : Handmade by me

Have a great day!

Mara

2 comentarii: