vineri, 29 noiembrie 2013

Il Passo - Black is Back

Buna dimineata:*!
Am tot asteptat Black Friday, deja ma si vedeam cu hainute de la Kurtmann dar din pacate site-ul s-a blocat si nu am mai apucat sa-mi iau nimic! Asa se intampla in fiecare an si pentru mine Black Friday nu e o zi extraodinara, doar o zi cu  nervi ! Anyway.. Saptamana trecuta am fost la evenimentul IL Passo Iasi cu 2 fete super, Daniela de la .Fashion.Shopping.Gossip. si prietena ei Cosmina si am cunoscut-o si pe Caterina de la Iasi Fashion Street, super dulcica si diafana. Asa am fost imbracata pentru eveniment si daca va place tinuta mea o puteti vota aici.

Pantofi: Zara
Fusta: Pull and Bear
Tricou: Ed Hardy
Geaca: Zara
Geanta: Zara
Coronita: Handmade by me!

Have a great day!

Marra

10 comentarii:

  1. Te-am votat deja, pe gustul meu!
    Eu am reusit sa trimit mai devreme comanda pe Kurtmann, dar m-am chinuit o multime... :D

    http://diana.doubleweb.ro/lady-santa-came-early/

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am votata deja. Imi place mult tinuta:* Esti foarte finuta. te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult sweetie:*
      Iti tot spun sweetie si dear dar nu prea stiu cum te cheama:)) Te puuup

      Ștergere
    2. :))) Sorina ma cheama draga mea:*

      Ștergere
    3. Mereu mi-am imaginat ca te cheama Maria:)) Te pup

      Ștergere
    4. Nu. Ma cheama si Marina. De acolo vine M-ul :))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Saru'mana Aurora, si tu esti o frumoasa cu un suflet la fel de frumos:*

      Ștergere