sâmbătă, 10 august 2013

Wislist : Soleil Bags




 Ce-mi mai plac gentile si cred ca nu sunt singura care strange genti, pantofi, fuste, rochii doar ca sa aiba mai multe si mai multe!:))M-am indragostit de cateva genti de la Soleil Bags si desi aceasta firma este la inceput are niste modele foarte frumoase, din piele ecologica. Stiti si voi ca o domnisoara trebuie sa aiba cate o geanta clasica care nu se demodeaza niciodata, iar geanta alba-crem va fi mereu in tendinte, la fel si clutch-urile in nuante pale, gentile retro cum sunt cele dantelate din a doua poza sau gentile mari in care incap vrute si nevrute.
Pe voi ce model va tenteaza?

Have a great day!

Marra




6 comentarii:

  1. Toate sunt frumoase, au acel ceva elegant si rafinat. Daca ar fi totusi sa aleg :D as alege-o pe prima si pe aia verde <3 Am intrat si pe site. Nu sunt foarte scumpe. Si totusi arata atat de bine, de chic, nici nu gasesc exact cuvantul, incat ai impresia ca nu te poti apropia de pret.
    Sa ai o zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Impresia asta am avut-o si eu prima data, ca sunt sofisticate si sigur foarte scumpe:D
      Te pup, multumesc multa la fel:*:*:

      Ștergere
  2. Toate sunt frumoase, au acel ceva elegant si rafinat. Daca ar fi totusi sa aleg :D as alege-o pe prima si pe aia verde <3 Am intrat si pe site. Nu sunt foarte scumpe. Si totusi arata atat de bine, de chic, nici nu gasesc exact cuvantul, incat ai impresia ca nu te poti apropia de pret.
    Sa ai o zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. asa, sofisticat era cuvantul :D ::*

    RăspundețiȘtergere
  4. Marra, mi-ai facut o surpriza uriasa, nici nu stiam ca ai acordat atentie gentilor noastre!
    In trecut am fost producatori si distribuitori pentru mari lanturi de magazine si m-a surprins neplacut usurinta cu care ei triplau pretul nostru de producator.
    Pentru Soleil Orange incercam sa selectam numai modele deosebite si cat mai bine lucrate comparativ cu pretul, direct din mici ateliere de familie din Romania, sau din Europa, in plus am optimizat la maxim fiecare cheltuiala adiacenta.
    Iubim moda, dar iubim si alte lucruri. Daca, prin alegerile pe care le facem, putem sa aratam bine, sa salvam cateva animalute, sa protejam mediul in care traim si sa mai si ramanem cu banuti pentru alte lucruri importante, cu atat mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la inceput am fost fana voastra, mi-a zis Sergiu ca va ocupati cu producerea gentutelor si abia asteptam sa va deschideti si magazinul on-line! Cu siguranta o sa vreau si eu o gentuta de la voi, prea le admir de vreo luna!
      Te pup

      Ștergere