marți, 9 iulie 2013

Briose cu caise si mascarpone






Caise, again! O sa va saturati de caise cu mine dar fructele se inteleg atat de bine cu crema mascarpone ca a trebuit sa incerc si combinatia asta! A fost una foarte reusita, bunny mi-a zis ca-s cele mai bune briose pe care le-a mancat! Who's the best? Me, meee!

300 gr faina
200 ml iaurt
2 oua
100 ml ulei
130 gr zahar
un praf de copt (10 gr)
un varf cutit sare
400 gr caise (daca nu va plac puteti pune si mai putine)
200 gr mascarpone
2-3 linguri  de zahar pudra sau cat de dulce vreti crema

Aceste ingrediente va ajung pentru 12 -14 briose!
Zaharul, iaurtul, ouale si uleiul se pun intr-un bol. Se omogenizeaza bine cu mixerul , dupa care se adauga faina , praful de copt si sarea  . Caisele se spala si se taie in cubulete, adaugandu-se apoi in compozitie. Se pune aluatul in forme si se dau la cuptor 20-30 de minute pana se fac aurii.
 Crema de branza mascarpone se amesteca cu zaharul pudra si se orneaza briosele dupa ce s-au racit bine! Easy peasy!

Have a great day!

Marra

4 comentarii:

  1. Nu pot sa cred ca bunaciunile astea sunt făcute de tine...nu mă intelege gresit...dar arata atat de bine!!!Trebuie sa încerc si eu reteta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ha :)) Multumesc mult Daniela:D Imi place foarte multa sa fac prajituri si petrec mult timp gandindu-ma la cum o sa le ornez, cum o sa le prezint, de asta arata atat de bine, plus ca fac 50 de poze din 10 unghiuri ca sa iasa cum vreau eu! Te pup

      Ștergere
  2. Ce bine arata, vreau si eu una :X:X :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Merci Adina!
      Te invit sa le incerci, se fac usor si sunt extrem de bune!

      Ștergere