joi, 17 ianuarie 2013

Wishlist de ianuarie/februarie

H&M
H&M
Berska
Zara
Berska/H&M
Hey girls !Sesiunea se apropie ,abia o astept- ''not'' si de asta am facut wishlist-ul pe 2 luni ,pentru ca nu cred ca o sa am prea mult timp de pierdut la cumparaturi.
Primul pe lista mea ar fi sacoul  de la H&M ,roz bombon(imi place rozul la fel de mult cum imi place si negrul:)),ideal pentru a scoate din anonimat o tinuta simpla.Next on my list e rochita animal print-am avut in gand una de la Berska pe care am prezentat-o si in wishlist-ul de decembrie dar dupa ce am probat-o mi-a zburat gandul de la ea pentru ca nu se aseaza prea bine pe mine.Cea de la H&M e cu croiala simpla si frumoasa si chiar as vrea sa ajunga in dulapul meu.
Am observat ca se poarta jeansii cu imprimeu si pantalonii imitatie piele sau cu insertii de piele,iar cele doua modele mi-au atras privirea desi eu sunt genul clasic dar pe acestia cu siguranta i-as purta.La ZARA am gasit si ceva ce-mi doresc de foarte mult timp,wedge sneakers(cunoasteti si voi isteria Isabel Marant),cei pe bej cucerindu-ma dar nu as spune nu nici la cei negri simpli.
Pe ultimul loc se afla esarfa cu cranii(H&M) dar si fusta de piele(DAAA,M-A APUCAT FEBRA IMITATIEI DE PIELE!).Voi ce aveti de gand sa va cumparati lunile care urmeaza?

Have a great day!

Marra

4 comentarii:

  1. Si eu am o obsesie pentru rochitele animal print =p~ si nu ar strica una noua mulata pe corp.

    App, colantii ii gasesti aici : http://shopaholika.blogspot.ro/2013/01/colanti-cu-buline-bershka-noi-marimea-s.html la un pret putin mai mic decat cel din magazin.

    Succes la examene !:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi trebuie neaparat geaca de piele! :)) Si tot sper sa aduca marime mica la colantii de aici: http://fiore.ro/treggins/962-treggings-bb-ismena.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaiii dar sunt super draguti<3 te pup Gabriela

    RăspundețiȘtergere