joi, 13 decembrie 2012

Wishlist de decembrie

Luna aceasta nu-mi doresc foarte multe, pentru ca e luna cadourilor si vreau sa-i bucur pe cei dragi cu lucruri frumoase,asa ca eu o sa fiu pe planul doi.
*Camasuta cu buline mi-am luat-o deja astazi,e mai frumoasa in realitate si este de la LC Waikiki-am fost reticenta la inceput,nu auzisem de acest magazin dar au haine foarte dragute si la preturi accesibile,sooo daca aveti un astfel de magazin la voi in oras nu ezitati sa-i treceti pragul!Camasuta se mai gaseste si pe rosu cu buline negre si se incheie la spate cu un rand de nasturei.How cute is that?
*Mi-a placut foarte mult rochita cu animal print si cred ca o sa mi-o cumpar pentru seara de craciun+ruj rosu+pantofi negri si ciorapi!
*Fustele au inceput sa ma fascineze,iar cea din a doua poza este de la Pull and bear ,tricotata si destul de groasa.Oricum, aveti de unde alege ,in toata magazinele gasiti modele pentru toate gusturile,fie cu paiete sau mai casual,it's up to you!
*Geanta neagra e un must,caut un model frumos de cateva luni si totusi nu gasesc nimic sa-mi placa:(Am gasit una draguta la H&M,cu tinte si cand am vrut sa ma duc sa mi-o iau ,nu mai era decat pe crem:((

Voi ce cumparaturi aveti de gand sa faceti luna asta?Eu abia astept sa umblu prin magazine dupa cadouri,sa ascult colinde si sa stau cu honey bunny!

Have a great day!

Marra

2 comentarii:

  1. Stiu de ce geanta zici, mi.a placut si mie cea de la H and M ins ao gasesc numai pe site...
    Imi place mult rochia neagra de la Bershka,am vrut si eu sa.mi iau pe visiniu..

    Hmm,eu inca caut un paltonas sau o geaca , dar nu gasesc nimic sa.mi placa ..si o pereche de colanti cu imprimeu dar ce gasesc mi se par prea subtiri :(

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa e foarte draguta rochita de la Berska,am observat ca au pe mai multe culori:XMi-am cautat si eu paltonas multa vreme si am gasit la o firma romaneasca,valeri studio se numeste.te pup

    RăspundețiȘtergere