sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Trufe raw

 Nu am mai postat de ceva vreme o reteta,nu pentru ca nu am mai prajiturit doar ca mereu imi uitam aparatul cand veneam acasa :)) ce sa-i faci,sunt o zapacita!Reteta aceasta am gasit-o in noul numar din Secretele bucatariei,este foarte buna ,sanatoasa si va invit sa o incercati pentru ca se face si extrem de usor!
 Ingrediente:
4 linguri miez de nuca
2 linguri miere
2 -3 linguri cacao
nuca de cocos
scortisoara(optional)

Ingredientele se dau prin robotul de bucatarie,mai intai miezul de nuca si praful de cacao,apoi se adauga scortisoara daca va place si mierea.Se modeleaza compozitia in bilute cu ajutorul degetelor ,se dau prin nuca de cocos si se pun la frigider pentru cateva ore.Nici nu o sa va vina sa credeti ca sunt raw,atat de bune sunt!

Have a great day!

Marra

2 comentarii:

  1. Chiar ma gandeam la un "dulce" din acesta raw, dar care sa nu ma solicite prea mult la prepararea lui..merci:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-am fost de ajutor.te pup

    RăspundețiȘtergere