miercuri, 19 septembrie 2012

OOTD:Zara wedges

Ieri mi-am scos incaltamintea de toamna pentru ca seara e racoare si nu prea mai merge de sandale si pantofiori.Botinele le am de 2 ani,m-am ''luptat'' cu cineva in magazin ca sa le iau si le-am purtat de foarte putine ori -sunt un pic incomode dar atat de frumoooase <3.Am de gand sa le scot mai des din casa toamna aceasta ca sa ma revansez fata de ele!

Botine:Zara
Blugi:Mango
Trench coat:Xenia(e o firma romaneasca cu haine de calitate)
Camasa:Stradivarius
Cercei:vintage(i-am furat din caseta mamei cu bijuterii )
Ceas:vintage

3 comentarii:

  1. Doamne, cat de tare este ceasul!!!!!! Nu imi mai pot lua ochii de le el. Din prima am simtit ca este vintage.
    Platformele le vazusem deja in postarea trecuta, le-am admirat inca de atunci. Cat de inalta te fac :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandeam eu ca o sa-ti placa ceasul:)) Am 1.76 iar cu platformele am cam 1.85:)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb trench si ceasul la fel!

    un nou follower :)

    RăspundețiȘtergere