vineri, 17 august 2012

OOTD:Rock baby

In seara asta m-am simtit mai bad ass ca sa spun asa pentru ca m-am uitat la What not to wear pe TLC si prezentatorii  incercau sa  determine   o tipa dura,cu multe tatuaje dar extrem de frumoasa sa se imbrace mai elegant iar una dintre combinatiile castigatoare a fost formata dintr-o camasa +tricou.Eu tatuaje nu am ,dar am ales un tricou negru ,camasa,blugi si ruj visiniu inchis pentru un look mai rock.Let me know what you think si daca mi se potriveste aceasta combinatie:D

Camasa:Zara
Blugi:Mango
Pantofi:Leonardo
Geanca:Terra Nova
Geanta:Thrifted
Have a great day!

Marra

6 comentarii:

  1. ce urata e aia din mijloc. pare tartanca rau :)) tu eti draguta. wux

    RăspundețiȘtergere
  2. pe unghiile tale mi se pare real cute oja galbena..cred ca o sa imi achizitionez si eu una pana acum am fugit de ea ..mi se parea ca te face sa pari usor bolnava.. dar se vede bine :))) te pup
    P.s. "cineva" tocmai are un loc pe cinste in blogrollul meu

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Auleu sper ca m-am semnat cand ti-am lasat comentariul:))Te pup

    RăspundețiȘtergere