marți, 14 august 2012

Fairytales vs Xena,printesa razboinica


Remember Xena,printesa razboinica????!Cu siguranta v-ati uitat la acest serial in copilarie,eu una eram fascinata de cum se batea cu barbatii si cat de curajoasa era!Si povestile sigur vi le aduceti aminte,cele cu Scufita Rosie,cu Frumoasa din Padurea Adormita sau Cenusareasa.Toate am visat cand eram mici sa fim doctorite,balerine si printese ,sa vina Fat -Frumos sa ne salveze,calare pe un cal alb sau sa locuim fericite pana la adanci batraneti intr-un castel cu marmura roz si mii de turnulete.Acum ca am mai crescut am inceput sa cred ca toate aceste povesti au fost asa ,niste interpretari fanteziste la ceea ce s-a intamplat cu adevarat...Scufita Rosie era de fapt o fata naiva si sincera ,ademenita de un vulpoi batran care stia mai multe decat ea despre viata,Frumoasa din Padurea Adormita a fost o biata fata ranita din dragoste ,care nu a lasat pe nimeni in viata ei mult timp pentru a se proteja ,iar Cenusareasa saraca a patit ca in filme,i s-a rupt pantoful la prima intalnire si asa zisul ''Fat -Frumos'' a uitat de ea si s-a reorientat spre o fata care avea ambii pantofi in picioare.Numai Xena a ramas true to herself,a continuat sa dea in stanga si-n dreapta ,ca lumea sa aprecieze fetele la adevarata lor valoare !Nu stiu eu foarte multe despre viata,asta e sigur dar am fost in pielea Cenusaresei sau a Scufitei Rosii,cu toate am fost macar o data in viata si ceea ce am invatat e ca trebuie sa te respecti pe tine foarte mult ,sa ramai ancorata in realitate si sa ai best friends care seamana cu Xena si  care sa-ti arate drumul corect pentru ca  viata nu e usoara, dar poate fi amazing cand ai oameni care te iubesc langa tine!

Pentru prietenele mele care m-au ascultat mereu ,de la care am invatat ceva de fiecare data si pe care le iubesc!

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu