luni, 20 august 2012

Briose cu lapte condensat

Nu mai facusem demult briose si sincer imi era dor...Briosele sunt cu lapte condensat,nu am vazut pe nicaieri asa o reteta dar m-am gandit ca merge foarte bine in compozitie..si nu am gresit pentru ca au iesit niste briose super pufoase si aromate.

Ingrediente:
320 gr faina
200 ml lapte condensat
130 gr zahar
2-3 linguri de lapte/smantana
100 ml ulei
2 oua
200 ml iaurt
esenta de vanilie+coaja de portocala
praf de copt

Cuptorul se preincalzeste la 190 de grade celsius.Se bat ouale cu zaharul bine bine,se adauga uleiul,iaurtul,laptele condensat,laptele normal/smantana ,esenta de vanilie si coaja de portocala.Intr-un alt vas se cerne faina impreuna cu praful de copt,apoi se adauga in compozitia lichida,amestecandu-se de cateva ori.Aranjam hartiutele pentru briose in tavi,punem compozitia(puteti adauga si ciocolata rasa sau dulceata) si dam la cuptor pana devin aurii.Eu le-am lasat sa se raceasca bine si le-am ornat cu niste crema de ciocolata pe care o aveam in frigider.Yammyyy!
Ps:din aceasta compozitie va ies cam 18 -20 de briose!

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu