marți, 10 iulie 2012

Uleiul de masline pentru par

Sunt sigura ca stim toate despre beneficiile uleiului de masline,fie ca-l punem in salate sau il folosim in cosmetice.Uleiul de masline este folosit inca din antichitate, din vremea lui Hipocrate, cand maslinele erau simbolul pacii . In prezent, medicii si nutritionistii au realizat ca uleiul de masline extra virgin, in special, detine importante proprietati nutritionale benefice pentru mentinerea sanatatii organismului.
Cel mai bine este sa il folositi pe cel extra virgin,deoarece acesta provine de la prima presare a maslinelor si este considerat uleiul de masline de cea mai buna calitate, cu o aroma perfecta si o aciditate echilibrata. Acest tip de ulei este mai putin procesat decat uleiul de masline virgin si este foarte aromat.
Eu folosesc uleiul de masline mai mult la paste,pentru ca nu sunt o mare amatoare de salate(stiuuu..bad girl!) si pentru par.Acum ceva vreme aveau varfurile foarte foarte despicate,asa ca aveam de gand sa ma tund(cred ca as fi plans o luna pentru ca mie imi place parul lung)...Anyway prietena si colega mea de camera Alexandra mi-a spus ca sora ei foloseste uleiul de masline si are un par foarte sanatos.
Dupa fiecare spalare(incercati sa va clatiti parul cu apa rece si o sa aveti un par stalucitor) ,imi sterg bine bine parul,pun in mana putin ulei de masline(putin pentru ca nu cred ca vreti ca parul sa fie unsuros) si masez bine bine varfurile.


Asa arata parul meu acum,fara fire despicate pe la varfuri,stralucitor si sanatos!A si uleiul de masline este bun si impotriva caderii parului ,daca aveti probleme.

Have a great day girls!
Kisses!

Marra

4 comentarii:

  1. Ai un par foarte frumos, de fapt si tu esti foarte frumoasa. De tratamentul cu ulei de masline impotriva caderii parului stiam, dar nu si pentru firele despicate. O sa aplic si eu metoda.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Laura .Uleiul de masline chiar a facut minuni(daca ai parul normal sau uscat e bine ,dar daca este gras nu cred ca ii face prea bine)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesanta metoda! De mult ma lupt cu firele despicate :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Te sfatuiesc sa o incerci daca ai un par normal..daca e subtire nu-ti recomand .Te pup si te mai astept pe aici

    RăspundețiȘtergere