luni, 16 iulie 2012

Tarta cu rubarba





O pufosenie super super buna si aromata<3.Rubarba cu reteta asta am incercat-o pentru prima data si a fost dragoste la prima vedere!Tijele acestea minunate se folosesc mai mult in retetele cu capsuni(sau cel putin eu asa am tot vazut) si prin Ardeal,in Moldova doar curiosii o incearca.

Ingrediente
-4-5 tije de rubarba
-5 oua mari
-5 linguri de faina
-5 linguri zahar
-esenta de vanilie
-jumatate de pliculet de praf de copt

Rubarba se curata(aveti grija sa luati rubarba tanara) si se taie in cubulete peste care se presara putin zahar.Se lasa la frigider pana pregatiti aluatul.
Se bat albusurile bine bine cu zaharul(albusul trebuie sa stea bat!),se incorporeaza galbenusurile,apoi faina amestecata (cernuta inainte )cu praful de copt.Foarte usor nu?Se amesteca bine toate ingredientele,se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt,se aseaza frumos bucatile de rubarba si se da la cuptor pana devine aurie tarta.

Noi am  mancat-o simpla,doar cu zahar pudra dar cred ca merge si cu o cupa de inghetata de vanilie sau capsuni!

Have a greau day!

Marra

2 comentarii:

  1. yammmyyyyy! off daca n-as fi asa lenesa as face si eu bunatati dupa retetele tale :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Daca si tu esti lazy..ca faci toate minunatiile alea de bijuterii:Xte pup

    RăspundețiȘtergere