joi, 19 iulie 2012

New in -Thrift store






Fetele si cumparaturile..vai de capul meu!Lasa o fata in oras cu bani de cheltuit si o sa stea cu orele uitata prin magazine-that's me!oop!Toate articolele,mai putin sandalele pe care mi le-am luat de la New Look,sunt de la un thrift store! Stiu ca multe fete nu intra in astfel de magazine nu pentru ca nu ar vrea, ci pentru ca le este rusine dar sa stiti ca in unele magazine au produse chiar noi,cu eticheta,unice si la preturi foarte avantajoase!!!

Sooo..demult imi cautam un tricou negru,unul cu animal print si unul bej.Intamplarea a facut sa le gasesc pe toate in acelasi magazin ,iar de pret nici nu mai spun...am dat in jur de 30 de ron pe toate.Tricoul negru era nou cu eticheta Ed Hardy original, dintr-un material moale , made in SUA si abia astept sa-l imbrac<3.
Cel animal print este de la Divided(H&M) iar cel bej pe care il ador(volanasele ii dau un farmec aparte) este de la Atmosphere<3.
Despre blugi nu pot sa spun decat ca sunt perfecti!!!Cei albastri sunt de la h&m si au costat 40 de ron iar cei negri sunt de la Mango si au fost 34 de ron.In ce magazin care se respecta gen Zara,New Look,Stradivarius, iti iei 2 perechi de blugi cu  70 de ron ,chiar si la reduceri???Nu ma intelegeti gresit...si eu imi cumpar haine de la Zara si toate firmele de mai sus cand mi se pune pata pe ceva ,dar ar trebui sa dati o sansa si magazinelor Thrift/Vintage/SH.Nu se stie ce minunatii gasiti !

Voi intrati in astfel de magazine?
Have a great day!

Marra

6 comentarii:

  1. stiuuuu<3 si nu au fost nici scumpe.te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare tare dragalas tricoul bej si, in plus, e un adevarat chilipir. Nici eu n-am o problema in a cumpara hainute de la astfel de magazine, unde poti gasi lucruri foarte frumoase la preturi foarte mici.
    Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bluza bej este superba, la fel si blugii si sandalutele leopard!Sa le porti cu placere, Mara!
    Eu chiar ieri am fost printr-un sh, mi-am luat cateva chestiute dragute.As mai da si azi o tura, macar asa....in recunoastere :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci mult Aurora:*
    Crede-ma ca fac un efort supra omenesc ca sa nu intru in fiecare zi prin magazine:))

    RăspundețiȘtergere