duminică, 29 iulie 2012

Primul meu OOTD




M-a intrebat cineva de ce nu fac OOTD(Outfit of the day)...pai nu consider ca gusturile mele sunt atat de impecabile in ceea ce priveste moda(admir fetele care orice ''arunca'' reusesc sa combine totul in ceva armonios, dar mie nu-mi iese tot timpul,asa ca prefer sa pastrez tinutele pentru prieteni/familie care ma iubesc no matter what:))
Vara rochitele sunt my best friend,alaturi de fustitele colorate sau pantalonii scurti.Incerc sa ma incalt cat mai lejer,cu balerini sau sandale cu talpa ortopedica,parul desprins si cu genti micute sau plicuri.
Rochita :Scorpions
Curea :Stradivarius
Plic:Thrifted
Sandale :no name
Bluza:Stradivarius

Sper sa va placa postarea mea...cam stangace ce-i drept si va astept cu idei /intrebari pe mail(mara.rizea@yahoo.com)Ma puteti gasi si pe Instagram:mararizea
Have a great day!

Marra

4 comentarii:

  1. Imi place rochita! Foarte frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti imbracata chiar foarte dragut,deci : astept cat mai multe outfituri!

    RăspundețiȘtergere
  3. STILUL DE CULTIVA SI CUM VAD CA NU DUCI LIPSA DE INSPIRATIE ASTEPTAM CAT MAI MULTE POSTARI DE GEN

    RăspundețiȘtergere